Support2018-11-22T12:19:51+00:00
Service & Support icoon Vantage Agrometius

Support

Wij zijn ons ervan bewust dat u in tijden van drukte zoveel mogelijk productie wilt draaien en eventuele stilstand zeer vervelend is. Daarom staat ons support team klaar om u te helpen. Vanuit onze vestigingen bieden wij ondersteuning via telefoon of per e-mail. Wij streven ernaar uw e-mails binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Support stappen

Update correctie satelliet (EGNOS)

Omdat correctie satelliet PRN120, welke gebruikt wordt voor het DGPS correctiesignaal, uit de lucht is, is het nodig om andere correctie satellieten te activeren. De correctie satellieten activeert u eenvoudig zelf via deze pagina.

Wij bieden u…

Veelgestelde vragen

Waar zijn de gebruikershandleidingen te vinden?2018-03-02T12:14:21+00:00

De gebruikshandleidingen zijn te vinden op de pagina van het betreffende product onder het tabblad “Documentatie”.

Trekker rijdt niet goed na wisselen van systeem2017-12-06T12:15:46+00:00
  • Controleer of het juiste profiel is geladen
    Is het probleem niet verholpen? Bel dan gerust naar 088-818 0 818 onze supportmedewerkers helpen u graag verder
Verbinding met modem verloren?2017-12-06T12:13:41+00:00
  • Controleer de bekabeling
  • Controleer de USB hub
  • Controleer of Serieel wel werkt
    Is het probleem niet verholpen? Bel dan gerust naar 088-818 0 818 onze supportmedewerkers helpen u graag verder
VRS verbinding verloren?2017-12-06T12:11:11+00:00
  • Controleer via VRS Diagnose of er verbinding is met het telefoon netwerk.
  • Controleer het aantal satellieten
  • Controleer of NAV controller is verbonden
  • Controleer of abonnement van de sim kaart niet is verlopen(Actie klant)
  • Controleer of antenne goed gemonteerd zit en of er geen breuken in de kabel aanwezig zijn
  • Controleer of modem spanning heeft

    Is het probleem niet verholpen? Bel dan gerust naar 088-818 0 818 onze supportmedewerkers helpen u graag verder

Waar kan ik het serienummer vinden van mijn EZ-Guide 250 & 500 display?2017-12-06T11:38:00+00:00

Op de bovenzijde van uw EZ-Guide 250 & 500 display zitten twee barcode stickers, op de sticker naast het Trimble logo staat het serienummer van uw EZ Guide 250 & 500 display (zie onderstaande afbeelding).

Noteer A.U.B uw Serienummer voordat u onze supportafdeling (088-818 0 818) belt, dit verkort aanzienlijk de wachttijd voor u en andere. Alvast bedankt voor uw medewerking

Waar kan ik het serienummer vinden van mijn CFX -750 display?2017-12-06T11:38:52+00:00

Op de achterzijde van uw CFX-750 display zitten twee barcode stickers, op de onderste sticker staat het serienummer van uw CFX-750 display (zie onderstaande afbeelding).

Noteer A.U.B uw Serienummer voordat u onze supportafdeling (088-818 0 818) belt, dit verkort aanzienlijk de wachttijd voor u en andere. Alvast bedankt voor uw medewerking

Waar kan ik het serienummer vinden van mijn FMX display?2017-12-06T11:39:56+00:00

Op de bovenzijde van uw FMX display zitten twee barcode stickers, op de sticker naast het Trimble logo staat het serienummer van uw FMX display (zie onderstaande afbeelding).

Noteer A.U.B uw Serienummer voordat u onze supportafdeling (088-818 0 818) belt, dit verkort aanzienlijk de wachttijd voor u en andere. Alvast bedankt voor uw medewerking

Waar kan ik het serienummer vinden van mijn TMX -2050 display?2017-12-06T11:40:57+00:00

Op de achterzijde van uw TMX-2050 display zitten twee barcode stickers, op de onderste sticker staat het serienummer van uw TMX-2050 display (zie onderstaande afbeelding).

Noteer A.U.B uw Serienummer voordat u onze supportafdeling (088-818 0 818) belt, dit verkort aanzienlijk de wachttijd voor u en andere. Alvast bedankt voor uw medewerking

Bieden jullie ook gebruikte apparatuur aan?2017-12-06T11:54:50+00:00

Ja, voor gebruikte apparatuur kunt u kijken op de pagina gebruikte apparatuur

Geven jullie ook cursussen & trainingen?2018-01-04T13:50:37+00:00

Ja, cursussen & trainingen vormen een belangrijk onderdeel van ons support programma. Kijk voor meer informatie op de pagina trainingen.

Hoe krijg ik het snelst een support medewerker aan de lijn?2018-05-08T11:38:44+00:00

Bel naar 088 818 0 818 en toets 1 om onze supportafdeling te spreken.

Wanneer is jullie supportafdeling bereikbaar?2018-01-31T14:49:31+00:00

Onze supportafdeling is voor dringende zaken bereikbaar van:

Maandag 07:00 – 21:00
Dinsdag 07:00 – 21:00
Woensdag 07:00 – 21:00
Donderdag 07:00 – 21:00
Vrijdag 07:00 – 21:00
Zaterdag 08:00 – 17:00

Wij willen u vragen voor niet dringende zaken te bellen tijdens kantoortijden.

Teamviewer

Met behulp van Teamviewer software is het mogelijk om op afstand mee te kijken op uw pc, tablet of display. Door gebruik te maken van deze software kunnen onze supportmedewerkers de storing op afstand snel en gemakkelijk oplossen. Wij adviseren u dan ook deze gratis app te installeren op uw display.

Teamviewer Download
Download Teamviewer

Support Portal

Op de Support Portal vindt u extra informatie over onze producten & diensten.

Support Portal
Telefonische supporttijden Tel: 088-818 0 818
Maandag 07:00 – 21:00
Dinsdag 07:00 – 21:00
Woensdag 07:00 – 21:00
Donderdag 07:00 – 21:00
Vrijdag 07:00 – 21:00
Zaterdag 08:00 – 17:00
Kunt u niet meer verder met uw werkzaamheden? Dan zijn wij van ma t/m vrij bereikbaar van 07:00 – 21:00

Deze website maakt gebruik van eigen cookies en cookies van derden om een beter inzicht te krijgen in uw voorkeuren, om u een optimale gebruikerservaring te bieden en om statistieken over de interacties van gebruikers bij te houden. Door op 'Accepteren' te klikken of door deze website verder te gebruiken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. Meer informatie?